Review article
ZNAČAJ I ULOGA DESTINACIJSKOG MENADŽMENTA - Model upravljanja turističkom destinacijom Opatija
Andreja Rudančić
orcid.org/0000-0002-1075-2906
; Libertas međunarodno sveučilište
Abstract
Kvaliteta i inovacija turističkog proizvoda postaju odlučujućim čimbenicima u konkurentskoj utakmici na turističkom tržištu. U takvim uvjetima destinacijski menadžment dobiva veliku šansu, ali i odgovornost za poslovanje turističke organizacije čiji se rezultati ogledaju u razvoju i unaprjeđenju turističke destinacije. U različitoj recentnoj literaturi nije definiran idealan model upravljanja turističkom destinacijom, ali sagledavanjem njezine kompleksnosti, a osobito njezinih podsustava i stupnja njezine turističke razvijenosti mogu se primijeniti različiti modeli upravljanja. Grad Opatija kao renomirana turistička destinacija je dostigla stupanj gdje joj je potreban zaokret u smislu upravljanja jer će na njen turizma u
budućnosti utjecati mnogo čimbenika, ali najvažniji će biti tehnologija i suvremeni zahtjevi potražnje, odnosno turista. U kontekstu budućega upravljanja Opatijom kao destinacijom, trebalo bi se usmjeriti na ustrojavanje DMO-a Grada Opatije.
Keywords
destinacija; destinacijski menadžment; turizam; turistička destinacija Opatija
Hrčak ID:
201215
URI
Publication date:
1.5.2018.
Visits: 4.581 *