Business Excellence, Vol. 12 No. 1, 2018.
Preliminary communication
https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91
MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE
Natalia Tutek
orcid.org/0000-0003-4070-5438
; Visoko učilište Effectus – visoka škola za fi nancije i pravo, Zagreb, Hrvatska
Mirko Palić
orcid.org/0000-0001-8192-7868
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Emanuel Tutek
; Horwath HTL Croatia, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Uspješno upravljanje informacijama je izuzetno važno za svaku organizaciju, a u ovom će se radu istaknuti njihovo značenje u funkciji marketinga. Financijske institucije koje žele nastaviti uspješno poslovati, uz toliki broj konkurenata na tržištu, moraju prionuti na važan i nimalo jednostavan zadatak, uspješno upravljanje informacijama i znanjem. U kvalitetne proizvode ugrađuje se sve više znanja o korisnicima, koje dodaje vrijednost novom proizvodu. Da bi financijska institucija došla do znanja o korisnicima, potrebno je prikupiti podatke, odnosno istražiti tržište, iskoristiti i upravljati informacijama te donijeti prave odluke. Rad prikazuje Model koji objašnjava značenje organiziranih informacija kao preduvjeta za uspješno ostvarenje marketinške strategije i konkurentnosti na tržištu.
Keywords
upravljanje informacijama; upravljanje znanjem; marketing financijskih institucija; razvoj novih proizvoda; marketing banaka
Hrčak ID:
205071
URI
Publication date:
15.7.2018.
Visits: 2.913 *