Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91

MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE

Natalia Tutek orcid id orcid.org/0000-0003-4070-5438 ; Visoko učilište Effectus – visoka škola za fi nancije i pravo, Zagreb, Hrvatska
Mirko Palić orcid id orcid.org/0000-0001-8192-7868 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Emanuel Tutek ; Horwath HTL Croatia, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 447 Kb

page 91-112

downloads: 1.269

cite


Abstract

Uspješno upravljanje informacijama je izuzetno važno za svaku organizaciju, a u ovom će se radu istaknuti njihovo značenje u funkciji marketinga. Financijske institucije koje žele nastaviti uspješno poslovati, uz toliki broj konkurenata na tržištu, moraju prionuti na važan i nimalo jednostavan zadatak, uspješno upravljanje informacijama i znanjem. U kvalitetne proizvode ugrađuje se sve više znanja o korisnicima, koje dodaje vrijednost novom proizvodu. Da bi financijska institucija došla do znanja o korisnicima, potrebno je prikupiti podatke, odnosno istražiti tržište, iskoristiti i upravljati informacijama te donijeti prave odluke. Rad prikazuje Model koji objašnjava značenje organiziranih informacija kao preduvjeta za uspješno ostvarenje marketinške strategije i konkurentnosti na tržištu.

Keywords

upravljanje informacijama; upravljanje znanjem; marketing financijskih institucija; razvoj novih proizvoda; marketing banaka

Hrčak ID:

205071

URI

https://hrcak.srce.hr/205071

Publication date:

15.7.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.913 *