Transition, Vol. 20 No. 41, 2018.
Review article
UTJECAJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TEHNOLOŠKIH I IT PARKOVA NA ZAPOŠLJAVANJE MLADIH
Dario Jerković
; Fakultet poslovne ekonomije, Sveučilište ,,Vitez,, Travnik
Abstract
U eri globalizacije i ubrzanih tehnoloških promjena, nacionalne ekonomije sve više ovise o znanjima i spoznajama iz razvojnih i istraživačkih instituta. Uspjeh svake nacionalne ekonomije je u direktnoj korelaciji sa njenom sposobnošću i učinkovitošćuu skupljanju, primjeni i korištenju tih znanja i spoznaja. Osim toga, moderna proizvodnja i organizacija rada bazirana na tehnološkim inovacijama, omogućava brže zapošljavanje visokoobrazovanih radnika. Time se direktno podstiču kako veća produktivnost, tako i nove inovacije. Tehnološki parkovi se javljaju kao svojevrsni medijatori koji stimuliraju i upravljaju protokom znanja i tehnologija, između malih i srednjih poduzeća sa jedne strane i istraživačkih institucija, visokoškolskih ustanova i tržišta sa druge strane. Sposobni su da samostalno prate ideje i inovacije do razine poduzetničke primjene, pružajući korisnicima niz pratećih resursa i usluga.Tema ovog rada u fokus stavlja pitanje da li su i u kojoj mjeri mogu biti, tehnološki i IT parkovi generatori upošljavanja mladih u BiH. Kroz intervjuiranje etabliranih parkova koji postoje na domaćem tržištu, rad treba dati odgovor na pitanje koje marketing aktivnosti primjenjuju u privlačenju mladih, i time indirektno podstiču razvoj poduzetništva
Keywords
tehnološki park; marketing; zapošljavanje mladih
Hrčak ID:
205534
URI
Publication date:
14.9.2018.
Visits: 958 *