Skip to the main content

Preliminary communication

Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama

Daniela Gračan orcid id orcid.org/0000-0002-3847-7280 ; Sveučilište u Rijeci
Maja Uran ; Visoka škola za turizam Portorož


Full text: croatian pdf 27.742 Kb

page 217-227

downloads: 235

cite


Abstract

Koncepcija tržišnog poslovanja nameće potrebu da istraživanju tržišta posvetimo posebnu pozornost. U radu su navedeni rezultati istraživanja na temelju provedene ankete u šest odabramh ACI marina. Dobiveni rezultati uspoređeni su s rezultatima istovjetnog istraživanja TOMAS­ NAUTIKA 2001, koje je proveo lnstitut za turizam, Zagreb. Na temelju podataka o potrebama, željama, stavovima i zapažanjima nautičkih turista te ocjenom performansi navodi se način i mogućnost poboljšanja poslovanja i ponude ACI Cluba, nautičkog turizma a tako i hrvatskog turizma uopće.

Keywords

nautički turizam; ACI klub; istraživanje tržišta; strategija razvoja

Hrčak ID:

207399

URI

https://hrcak.srce.hr/207399

Publication date:

26.12.2002.

Visits: 706 *