Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21857/y7v64t581y

Interdisciplinarne perspektive prirodoslovnih predmeta u odgoju i obrazovanju

Vladimir Paar ; Croatian Academy of Sciences and Arts, Faculty of Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 256 Kb

page 61-74

downloads: 628

cite


Abstract

Autor navodi dvanaest stručnih argumenata zbog kojih predložena reforma sustava odgoja i obrazovanja, temeljena na metodologiji dokumenta pod nazivom Cjelovita kurikularna reforma, može uzrokovati pogoršanje stanja u odgoju i obrazovanju. Osim toga, navode se kritička stajališta 43 autora o predloženom dokumentu i to znanstvenika i stručnjaka s različitih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Sveučilišta u Splitu, Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, instituta, agencija te osnovnih i srednjih škola.
Na temelju analize citiranih mišljenja autor smatra da je potrebna temeljita revizija predloženoga dokumenta i značajno kadrovsko proširenje predmetnih povjerenstava i razvojnih koncepata.

Keywords

cjelovita kurikularna reforma; okvir nacionalnog kurikuluma; odgoji obrazovanje; metodologija kurikuluma

Hrčak ID:

207921

URI

https://hrcak.srce.hr/207921

Publication date:

22.10.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.923 *