Pregledni rad
https://doi.org/10.21857/y7v64t581y
Interdisciplinarne perspektive prirodoslovnih predmeta u odgoju i obrazovanju
Vladimir Paar
; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Autor navodi dvanaest stručnih argumenata zbog kojih predložena reforma sustava odgoja i obrazovanja, temeljena na metodologiji dokumenta pod nazivom Cjelovita kurikularna reforma, može uzrokovati pogoršanje stanja u odgoju i obrazovanju. Osim toga, navode se kritička stajališta 43 autora o predloženom dokumentu i to znanstvenika i stručnjaka s različitih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Sveučilišta u Splitu, Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, instituta, agencija te osnovnih i srednjih škola.
Na temelju analize citiranih mišljenja autor smatra da je potrebna temeljita revizija predloženoga dokumenta i značajno kadrovsko proširenje predmetnih povjerenstava i razvojnih koncepata.
Ključne riječi
cjelovita kurikularna reforma; okvir nacionalnog kurikuluma; odgoji obrazovanje; metodologija kurikuluma
Hrčak ID:
207921
URI
Datum izdavanja:
22.10.2018.
Posjeta: 1.923 *