Review article
https://doi.org/10.21857/yl4okf3wj9
Interdisciplinarna perspektiva istraživanja obrazovanja odraslih
Nikola Pastuović
orcid.org/0000-0002-7385-5988
Abstract
U radu se prikazuju značajke monodisciplinarnog, polidisciplinarnog i interdisciplinarnog istraživanja u obrazovanju te njihova primjena u istraživanju obrazovanja odraslih. Ukazuje se na razlike u zastupljenosti monodisciplinarnog i polidisciplinarnog pristupa u teoriji obrazovanja odraslih (andragogiji), koja je pedagogijskog porijekla, i u teoriji obrazovanja odraslih, koja se temelji na obrazovnim znanostima. Bilježi se trend prema interdisciplinarnim istraživanjima obrazovanja odraslih i tendencija da andragogija sintetizira spoznaje drugih obrazovnih znanosti u području obrazovanja odraslih što predstavlja njezinu „dodanu znanstvenu vrijednost“ kojom se legitimira kao posebna obrazovna znanost. Razmatraju se implikacije znanstvenog razvoja andragogije na studij obrazovanja odraslih.
Keywords
obrazovanje odraslih; andragogija; monodisciplinarnost; polidisciplinarnost; interdisciplinarnost; dodana znanstvena vrijednost; studij andragogije
Hrčak ID:
207922
URI
Publication date:
22.10.2018.
Visits: 3.221 *