Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.21857/94kl4cx0km

Međunarodni projekti u kontekstu stavova učitelja o cjeloživotnom učenju i usavršavanju

Nataša Ljubić Klemše orcid id orcid.org/0000-0003-4373-6002 ; I Primary school Bjelovar, Bjelovar, Croatia


Full text: croatian pdf 329 Kb

page 167-186

downloads: 724

cite


Abstract

Autorica piše o promjenama u cjeloživotnom učenju učitelja uvođenjem međunarodnih projekata u škole, počevši s programom cjeloživotnog učenja EU (2007. – 2013.) te nastavljajući s programom Erasmus+ (2014. – 2020.) i predstavlja neke od preporuka za unapređenje provedbe programa Erasmus+ s naglaskom na cjeloživotno učenje. Provedenim kvantitativnim istraživanjem autorica ispituje stavove učitelja o cjeloživotnom učenju i usavršavanju, a rezultate istraživanja uspoređuje s obzirom na varijablu sudjelovanja u barem jednom međunarodnom projektu, izdvajajući pri tome uzorak ispitanika iz Bjelovarsko-bilogorske županije. Temeljem provedenog istraživanja autorica predstavlja mogućnosti usavršavanja učitelja danas, ukazuje na najčešći oblik usavršavanja učitelja i zaključuje o utjecaju međunarodnih projekata na cjeloživotno učenje i usavršavanje učitelja.

Keywords

cjeloživotno učenje; usavršavanje; učitelji; međunarodni projekti; Bjelovarsko-bilogorska županija

Hrčak ID:

208010

URI

https://hrcak.srce.hr/208010

Publication date:

22.10.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.973 *