Review article
ISO-NORME KVALITETE - ČINITELJ USPJEŠNOSTI POSLOVANJA ŠPEDITERSKOG PODUZEĆA
Ratko Zelenika
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Abstract
U članku se sustavno i koncizna, nakon obrazloženja pojmova špedicije i špeditera, funkcija, poslova i statusa međunarodnih špeditera, objašnjavaju pojmovi kvalitete, osiguravanja kvalitete i upravljanje kvalitetom, te ISO-norme i struktura međunarodnih normi ISO-9000. Posebna je pozornost posvećena upravljanju kvalitetom špediterskih usluga, te pitanju kako kvaliteta špediterskih usluga može biti činitelj konkurentnosti špediterskog poduzeća na špediterskom tržištu, odnosno kako ona može bitno utjecati na optimizaciju proizvodnje prometne usluge. Zatim se opisuje i shematski predstavlja model sustava kvalitete usluga špediterskog poduzeća. Na kraju se obrazlažu certifikacija i certifikati kvalitete usluga špediterskog poduzeća.
Keywords
ISO-norme kvalitete; špedicija; špeditersko poduzeće; model sustava kvalitete u špediciji
Hrčak ID:
209584
URI
Publication date:
11.12.1996.
Visits: 680 *