Preliminary communication
STRATEŠKO UPRAVLJANJE POLITIČKOM REPUTACIJOM
Zoran Tomić
orcid.org/0000-0003-1148-2896
; University of Mostar
Marin Čuljak
; University of Mostar, Faculty of Humanities and Social Sciences
Abstract
Strateško upravljanje političkom reputacijom ozbiljan je i posebno važan dio komuniciranja u novije vrijeme. Činjenica jest da svako upravljanje samo po sebi znači jedan sustavan rad koji koristi metode i tehnike kako bi se došlo do konačnoga cilja. Taj konačan cilj unutar političke reputacije može se odnositi na političare, ali i na političke organizacije. Rad se bavi analizom karakteristika idealna političara, važnosti imidža, ugleda i sličnim temama. Za kvalitetno upravljanje političkom reputacijom važno je spoznati stil komuniciranja, oblikovati političke priče, medijski izvještavati, organizirati strateške resurse te unutarnju organizaciju. Autori kroz primjere iz prakse nastoje približiti dijelove upravljanja političkom reputacijom i važne čimbenike unutar ovoga procesa. Kroz istraživanje odnosa između upravljanja reputacijom, odnosa s javnošću, profesionalizacije komunikacije i političke reputacije, autori nastoje približiti javnosti važnost i karakteristike upravljanja političkom reputacijom.
Keywords
upravljanje; politička reputacija; imidž; reputacija; odnosi s javnošću; politička komunikacija
Hrčak ID:
209992
URI
Publication date:
29.11.2018.
Visits: 2.618 *