Skip to the main content

Preliminary communication

STRATEŠKO UPRAVLJANJE POLITIČKOM REPUTACIJOM

Zoran Tomić orcid id orcid.org/0000-0003-1148-2896 ; University of Mostar
Marin Čuljak ; University of Mostar, Faculty of Humanities and Social Sciences


Full text: croatian pdf 162 Kb

page 7-27

downloads: 1.105

cite

Full text: english pdf 25 Kb

page 28-28

downloads: 196

cite


Abstract

Strateško upravljanje političkom reputacijom ozbiljan je i posebno važan dio komuniciranja u novije vrijeme. Činjenica jest da svako upravljanje samo po sebi znači jedan sustavan rad koji koristi metode i tehnike kako bi se došlo do konačnoga cilja. Taj konačan cilj unutar političke reputacije može se odnositi na političare, ali i na političke organizacije. Rad se bavi analizom karakteristika idealna političara, važnosti imidža, ugleda i sličnim temama. Za kvalitetno upravljanje političkom reputacijom važno je spoznati stil komuniciranja, oblikovati političke priče, medijski izvještavati, organizirati strateške resurse te unutarnju organizaciju. Autori kroz primjere iz prakse nastoje približiti dijelove upravljanja političkom reputacijom i važne čimbenike unutar ovoga procesa. Kroz istraživanje odnosa između upravljanja reputacijom, odnosa s javnošću, profesionalizacije komunikacije i političke reputacije, autori nastoje približiti javnosti važnost i karakteristike upravljanja političkom reputacijom.

Keywords

upravljanje; politička reputacija; imidž; reputacija; odnosi s javnošću; politička komunikacija

Hrčak ID:

209992

URI

https://hrcak.srce.hr/209992

Publication date:

29.11.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.618 *