Review article
Upravljanje medijima i informacijama u hibridnome medijskom sustavu (s osvrtom na medijski hibridno medijsko djelovanje)
Gordana Lesinger
orcid.org/0000-0002-7892-0187
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Abstract
Mediji i medijsko okruženje danas, ali možemo reći od kada postoje mediji za masovno komuniciranje, prolaze kroz prekretnice i transformacije. Prilagođavaju se potrebama konzumenata, ali i promjenama u načinu života. Svi su mediji pronašli svoga „para“ na internetu. Kako su se preobražavali i prilagođavali mediji, tako su se nužno morali prilagoditi i djelatnici odnosa s medijima, ali i političari koji zajednički kreiraju izjave, događaje i konferencije za novinstvo, koji se vjerojatno ne bi ni događali da nema medija koji će to popratiti.
Preobrazba medijskoga okruženja, mnoštvo događaja koje su stvorili timovi za odnose s javnošću kao i neprestano medijsko posredovanje informacija koje stvaraju dojam neprekidnih kampanja, nanijele su i štetu novinarskoj profesiji, a olakšali posao odnosima s javnošću. S tim u svezi mijenjala se i sama politička komunikacija u kontekstu medijske konvergencije, gdje nastaju hibridni mediji, između novih i tradicionalnih medija. U tome kontekstu možemo govoriti i o hibridnim odnosima s javnošću gdje odnosi s javnošću u potpunosti upravljaju informacijama, a u ovakvome okruženju nastaju i hibridne medijske kampanje ili hibridni medijski ratovi ili djelovanje.
Biti novinar danas i raditi u ovakvome medijskom okruženju nije nimalo lak zadatak, a sve vještiji timovi za odnose s javnošću koriste trenutnu situaciju, čime postižu povoljne i za svoje klijente poželjne rezultate. Stoga Fisher (2013: 11) kaže kako je tanka granica između novinarstva i „informiranja“ odnosa s javnošću.
Keywords
mediji; odnosi s javnošću; upravljanje informacijama; hibridno medijsko djelovanje
Hrčak ID:
212438
URI
Publication date:
29.11.2018.
Visits: 2.910 *