Skip to the main content

Professional paper

Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji

Jadranka Garmaz orcid id orcid.org/0000-0002-5239-1985 ; Catholic Faculty of Theology, University of Split, Split, Croatia
Frano Tomašević


Full text: croatian pdf 205 Kb

page 443-464

downloads: 1.875

cite


Abstract

Specifična slika djeteta u Montessori pedagogiji utječe na značajke Montessori odgojitelja, njegovu osobnu i stručnu pripremu te njegovu unutarnju pripremu. U ovom se radu analiziraju specifičnosti navedene pedagogije glede djeteta, odgojitelja i pripremljene okoline. Montessori pedagogija računa s periodima ili razdobljima posebne osjetljivosti kod djece i pridaje im veliku razvojnu i odgojnu važnost, a da bi dijete uspješno prošlo svaki od perioda, potrebno je da odrasli slijede i odgovaraju na potrebe djeteta. Na kraju rada istaknut ćemo glavne specifičnosti razvoja i poimanja djeteta prema ovoj pedagogiji.

Keywords

Montessori odgojitelj; prostor i pribor; dijete; Montessori pedagogija;

Hrčak ID:

212681

URI

https://hrcak.srce.hr/212681

Publication date:

14.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 4.297 *