Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Odgajanje opažanjem: neke specifičnosti odnoga prema Montessori pedagogiji

Jadranka Garmaz orcid id orcid.org/0000-0002-5239-1985 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Frano Tomašević


Puni tekst: hrvatski pdf 205 Kb

str. 443-464

preuzimanja: 1.557

citiraj


Sažetak

Specifična slika djeteta u Montessori pedagogiji utječe na značajke Montessori odgojitelja, njegovu osobnu i stručnu pripremu te njegovu unutarnju pripremu. U ovom se radu analiziraju specifičnosti navedene pedagogije glede djeteta, odgojitelja i pripremljene okoline. Montessori pedagogija računa s periodima ili razdobljima posebne osjetljivosti kod djece i pridaje im veliku razvojnu i odgojnu važnost, a da bi dijete uspješno prošlo svaki od perioda, potrebno je da odrasli slijede i odgovaraju na potrebe djeteta. Na kraju rada istaknut ćemo glavne specifičnosti razvoja i poimanja djeteta prema ovoj pedagogiji.

Ključne riječi

Montessori odgojitelj; prostor i pribor; dijete; Montessori pedagogija;

Hrčak ID:

212681

URI

https://hrcak.srce.hr/212681

Datum izdavanja:

14.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.390 *