Skip to the main content

Review article

Igrifikacija u poučavanju poduzetništva

Dora Ljubišić orcid id orcid.org/0000-0002-4434-5065 ; Private Grammar School and Economic School Katarina Zrinski, Zagreb, Croatia
Sanja Španić orcid id orcid.org/0000-0002-5676-1760 ; Private Grammar School and Economic School Katarina Zrinski, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 297 Kb

page 153-165

downloads: 600

cite

Full text: english pdf 297 Kb

page 153-165

downloads: 204

cite


Abstract

Rad se bavi uvođenjem igrifikacije u nastavu, s fokusom na nastavu poduzetništva, u svrhu povećanja motivacije i razvijanja vještina kod suvremenih učenika. Igrifikacija je postala popularna metoda poučavanja u 21.stoljeću, a dosadašnja iskustva pokazuju da nosi mnogo prednosti, ali i mana. Razlog uspješnosti igrifikacije postizanje je stanja zanosa u procesu učenja koje rezultira najboljim stupnjem motivacije i uspjehom. U radu se za poučavanje poduzetništva predlaže korištenje igara simulacije, u svim dobnim skupinama, jer one omogućuju učenje kroz igru u stvarnim situacijama bez rizika. Kao primjere igrifikacije učenja ekonomskih tema u Hrvatskoj, navodimo predmet Vježbenička tvrtka u strukovnim školama te projekt Kesh Up. U konačnici definiramo smjernice kojima se treba voditi pri uvođenju igrifikacijskih elemenata u poučavanje poduzetništva kako bi se unaprijedio trenutni kurikulum i rezultirao zainteresiranim učenicima, uspješnim savladavanjem ishoda kojima je cilj pripremiti mlade ljude za ekonomiju 21. stoljeća.

Keywords

obrazovanje; poduzetništvo; igrifikacija; vježbenička tvrtka; računalne igre

Hrčak ID:

213875

URI

https://hrcak.srce.hr/213875

Publication date:

21.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.025 *