Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155

BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA

Ingeborg Matečić orcid id orcid.org/0000-0002-1812-8446 ; University of Zagreb Faculty of Economics & Busienss, Zagreb, Croatia
Ana Perinić Lewis orcid id orcid.org/0000-0002-2425-1061 ; Institute for Anthropological Research, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 433 Kb

page 155-184

downloads: 477

cite

Full text: croatian pdf 433 Kb

page 155-184

downloads: 662

cite


Abstract

Radom se pojašnjavaju odnosi između glavnih otočnih turističkih središta i periferije otoka Hvara analizirajući proces kreiranja destinacijskog imidža putem prošlih i sadašnjih promotivnih aktivnosti. Kritički se analiziraju identiteti otočnih gradova i sela kako bi se pružila osnova za prvu od četiri faze procesa destinacijskog brendiranja. U radu se daje pregled literature u području brendiranja turističkih destinacija, brendiranja otoka te se koristi povijesni pristup kao i metoda te deskriptivna analiza u svrhu proučavanja promotivnih aktivnosti cijelog otoka i njegovih pet naselja. Rezultati istraživanja su pokazali da se imidž otoka temelji na imidžu grada Hvara. Otok Hvar posjeduje fragmentirani destinacijski imidž koji se ne temelji na stvarnim i lokalnim posebnostima. Autori predlažu brendiranje kao alat za stvaranje dosljednog destinacijskog imidža temeljenog na otočnoj jedinstvenosti i posljedično jačanju lokalnih otočnih identiteta u svrhu stvaranja raznovrsne turističke ponude.

Keywords

brendiranje otoka; otočni identiteti; lokalni identiteti; promotivne aktivnosti; Hvar

Hrčak ID:

214878

URI

https://hrcak.srce.hr/214878

Publication date:

30.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 3.037 *