Skip to the main content

Review article

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE

Sandra Soče Kraljević ; Faculty of Economy, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 104 Kb

page 301-307

downloads: 2.790

cite


Abstract

Svrha istraživanja medija sastoji se u pravovremenom usmjeravanju (prenošenju) određenog oglasa “pravim” osobama tj. onima čiju potrebu pokrivamo, prodajemo im proizvod, nudimo uslugu i slično i želimo da do njih dopre informacija. Stoga je potrebno napraviti adekvatan odabir medija, odnosno vrstu medija te vrijeme emitiranja oglasa. Poznato je da najbolji oglas ostaje nezapažen ako nije lansiran preko adekvatnog medija u pravo vrijeme. Zbog navedenih razloga istraživanja medija se sve više razvijaju, a rezultati tih istraživanja danas su sve potrebniji da bi se ostvarilo uspješno tržišno poslovanje i postigla konkurentska prednost. Danas u razvijenim zemljama postoje specijalizirane institucije koje istražuju medije i njihovu učinkovitost.

Keywords

masovni mediji; oblici masovnih medija; utjecaj medija na potrošače; istraživanje tržišta

Hrčak ID:

21533

URI

https://hrcak.srce.hr/21533

Publication date:

27.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 6.571 *