Skip to the main content

Preliminary communication

EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE

Stjepan Srhoj orcid id orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju


Full text: croatian pdf 549 Kb

page 283-308

downloads: 580

cite


Abstract

S porastom snage računala, dostupnošću mikropodataka na razini poduzeća te razvojem novih statističkih programa raste i broj empirijskih analiza na razini poduzeća. Uz analize koje koriste podatke na razini poduzeća, poput bilance i računa dobiti i gubitka, novije se analize koriste bazama podataka na još detaljnijoj razini – razini proizvoda poduzeća. Ciljevi ovoga članka su: a) objasniti klasifikacije navedenih mikropodataka na razini proizvoda, b) ponuditi pregled ekonomskih teorijskih modela na kojima se temelje postojeća istraživanja; c) ponuditi pregled novijih istraživanja koje provode ekonomske analizu s mikropodatcima na razini proizvoda. Članak završava mogućnostima i preprekama za daljnja istraživanja.

Keywords

rast poduzeća; izvoz; uvoz; mikropodatci; proizvod

Hrčak ID:

221036

URI

https://hrcak.srce.hr/221036

Publication date:

13.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.252 *