Skip to the main content

Review article

NEKI ELEMENTI STRATEGIJE IZVOZA REPUBLIKE HRVATSKE

Tonći Lazibat ; Lobing d.o.o., Zagreb


Full text: croatian pdf 10.368 Kb

page 105-114

downloads: 328

cite


Abstract

Nakon uspostavljanja punog teritorijalnog integriteta Hrvatska je pred zadaćom restrukturiranja cjelokupnog gospodarstva, što zahtjeva osuvremenjivanje tehničko-tehnološke razine, posebice izvozno orijentiranih gospodarskih grana među kojima su nam najveće komparativne prednosti, kao što je izvozni potencijal u turizmu. Zemlja mora hitno definirati svoju izvoznu strategiju sagledavajući njezine makro i mikro aspekte na osnovama spomenutim u ovom radu, a što bi trebalo biti sastavni dio strategije razvoja. U protivnom tehnološki jaz u odnosu na razvijene zemlje će se povećavati, što će nas sve više udaljavati od europskih i svjetskih integracija, a tržišta zemalja u razvoju i nerazvijenih zemalja preotet će nam netko brži.

Keywords

izvozna strategija; razvoj; međunarodna podjela rada

Hrčak ID:

222480

URI

https://hrcak.srce.hr/222480

Publication date:

11.6.1998.

Visits: 791 *