Skip to the main content

Review article

STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA

Sanja Džubur ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 20.936 Kb

page 291-311

downloads: 329

cite


Abstract

Strategijska analiza predstavlja stručnu dijagnozu utemeljenu na dokumentiranom istraživanju i analizi s praktičnim i relevantnim informacijama prema kojima tvrtka može raditi. Ona daje sveobuhvatne, potpune i objektivne informacije menadžmentu pri kritičnom donošenju odluka kako je najbolje pozicionirati tvrtku, definirati ciljeve i odrediti strategiju. Strategija, struktura i sinergija poslovanja ne mogu se postići intuitivno - potreban je strukturni okvir za analizu poslovnog sustava kojim se obuhvaćaju svi relevantni činitelji. Uvažavajući složenost i osjetljivost problematike, prikazani model je pokušaj cjelovitog i sistemskog obuhvata analize poslovnog sustava. On može predstavljati gotov recept, ali isto tako biti pomoć za drugačije pristupe analizi.

Keywords

strategija; strategijska analiza; tržišno pozicioniranje; model; pokazatelji

Hrčak ID:

222527

URI

https://hrcak.srce.hr/222527

Publication date:

2.12.1998.

Visits: 1.037 *