Ekonomska misao i praksa, Vol. 7 No. 2, 1998.
Pregledni rad
STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA
Sanja Džubur
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
Strategijska analiza predstavlja stručnu dijagnozu utemeljenu na dokumentiranom istraživanju i analizi s praktičnim i relevantnim informacijama prema kojima tvrtka može raditi. Ona daje sveobuhvatne, potpune i objektivne informacije menadžmentu pri kritičnom donošenju odluka kako je najbolje pozicionirati tvrtku, definirati ciljeve i odrediti strategiju. Strategija, struktura i sinergija poslovanja ne mogu se postići intuitivno - potreban je strukturni okvir za analizu poslovnog sustava kojim se obuhvaćaju svi relevantni činitelji. Uvažavajući složenost i osjetljivost problematike, prikazani model je pokušaj cjelovitog i sistemskog obuhvata analize poslovnog sustava. On može predstavljati gotov recept, ali isto tako biti pomoć za drugačije pristupe analizi.
Ključne riječi
strategija; strategijska analiza; tržišno pozicioniranje; model; pokazatelji
Hrčak ID:
222527
URI
Datum izdavanja:
2.12.1998.
Posjeta: 1.037 *