Skip to the main content

Review article

ODREĐIVANJE OPTIMALNOG ASORTIMANA PROIZVODNJE

Maro Radović ; INA, PJ Dubrovnik


Full text: croatian pdf 21.346 Kb

page 281-300

downloads: 423

cite


Abstract

Asortiman proizvoda i usluga koje poduzeće nudi osnovni je činitelj koji
određuje njegovu cjelokupnu poslovnu aktivnost. Upravo zato određivanje
optimalnog asortimana proizvodnje je od presudne važnosti za poduzeće
imajući na umu maksimizaciju profita kao funkciju cilja poduzeća i
zadovoljenje kupaca na ciljnom tržištu. U radu se analiziraju pojam i značaj
asortimana i teorijska određivanje optimalnog asortimana u proizvodnji više proizvoda s aspekta maksimizacije profita. Nakon toga se teorijski razmatra i na primjeru pokazuje način utvrđivanja optimalnog asortimana proizvodnje pomoću linearnog programiranja.

Keywords

marketing; asortiman; linearno programiranje; optimalno rješenje

Hrčak ID:

222672

URI

https://hrcak.srce.hr/222672

Publication date:

11.12.2001.

Visits: 1.241 *