Skip to the main content

Conference paper

Preporučene biljne vrste za školski okoliš

Jasna Grudiček-Kozjak
Ljerka Klarić
Blanka Pazman
Katarina Vusić


Full text: croatian pdf 3.262 Kb

page 159-170

downloads: 4.911

cite


Abstract

Proučavajući gradsko zelenilo posebnu pažnju treba obratiti na školska dvorišta, koja bi u novoj koncepciji škole trebala postati učionice. To su mjesta koja služe za boravak učenika u slobodno vrijeme pa moraju biti uredna, oku ugodna i interesantna. Pogodna za proučavanja brojnih sadržaja vezanih uz nastavu i izvannastavne aktivnosti.
Izuzetno je važno kod učenika razvijati pozitivne psihofizičke osobine, poticati usvajanje novih znanja i vještina u zdravom okruženju.
Ovakav pristup učenju i ulozi okoliša u odgoju, trebao bi pobuditi interes za prirodno i stvoriti čim ranije što intimniju vezu učenika i prirode.

Keywords

Hrčak ID:

2236

URI

https://hrcak.srce.hr/2236

Publication date:

10.5.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 5.957 *