Agronomy journal, Vol. 67 No. 2-4, 2005.
Conference paper
Preporučene biljne vrste za školski okoliš
Jasna Grudiček-Kozjak
Ljerka Klarić
Blanka Pazman
Katarina Vusić
Abstract
Proučavajući gradsko zelenilo posebnu pažnju treba obratiti na školska dvorišta, koja bi u novoj koncepciji škole trebala postati učionice. To su mjesta koja služe za boravak učenika u slobodno vrijeme pa moraju biti uredna, oku ugodna i interesantna. Pogodna za proučavanja brojnih sadržaja vezanih uz nastavu i izvannastavne aktivnosti.
Izuzetno je važno kod učenika razvijati pozitivne psihofizičke osobine, poticati usvajanje novih znanja i vještina u zdravom okruženju.
Ovakav pristup učenju i ulozi okoliša u odgoju, trebao bi pobuditi interes za prirodno i stvoriti čim ranije što intimniju vezu učenika i prirode.
Keywords
Hrčak ID:
2236
URI
Publication date:
10.5.2005.
Visits: 5.957 *