Original scientific paper
Talenti nastavnika Veleučilišta VERN’ prema Gallupovom Clifton StrengthsFinder 2.0 upitniku
Ivana Vrhovski
; Veleučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska
Boris Horvat
Abstract
Cilj ovog rada je identificirati talente osobe iz Cliftonovog
StrengthsFinder 2.0 upitnika koje se najčešće pojavljuju kod nastavnika
na Veleučilištu VERN’ i usporediti ih prema spolu, katedri kojoj
pripadaju te involviranosti u poslovne procese. Nastavnici Veleučilišta
VERN’ (N=59) ispunili su StrengthsFinder 2.0 upitnik i dobili svojih
pet ključnih talenata koji ih opisuju. Distribucija tema uspoređivana
je među nastavnicima prema spolu, pripadnosti određenoj katedri te
prema činjenici ima li nastavnik osim akademskog angažmana i dodatni
angažman u poslovnom procesu. Rezultati istraživanja pokazuju da
profil nastavnika na Veleučilištu VERN’ ima sljedeće talente: Učenje,
Odgovornost, Sakupljanje, Postignuće i Međuodnos. Nastavnice ne
pokazuju značajna odstupanja od dobivenog profila nastavnika, kao što
je to slučaj kod muških nastavnika. Prisutne su razlike među katedrama.
Nastavnici s angažmanom u poslovnom procesu u potpunosti
odgovaraju profilu VERN’ovog nastavnika dok su kod nastavnika koji
imaju isključivo nastavni angažman prisutna manja odstupanja.
Keywords
StrengthsFinder; Gallup; talenti; snage; nastavnici; učenje
Hrčak ID:
229993
URI
Publication date:
12.12.2019.
Visits: 1.541 *