Skip to the main content

Review article

Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma

Josip Miočić orcid id orcid.org/0000-0002-2508-383X ; Department of Tourism and Communication Sciences, University of Zadar


Full text: croatian PDF 297 Kb

page 32-39

downloads: 1.464

cite


Abstract

U ovome radu istražuju se dva osnovna elementa poduzetništva: obiteljsko poduzetništvo, sa svojim osnovnim značajkama i specifičnostima kao komponenta poduzetništva općenito, i obiteljsko poduzetništvo u području sportskog turizma, kao posebna grana poduzetništva nastala alociranjem proizvodnih resursa u predmetnu djelatnost – turizam, koja danas segmentalno može biti važan čimbenik za gospodarstvo Republike Hrvatske općenito. Također, utvrđuje se utjecaj obiteljskoga poduzetništva u turizmu sa stanovišta stvaranja novih smještajnih kapaciteta i rasta broja dolazaka domaćih i stranih gostiju u Zadarskoj županiji. Cilj rada je ukazati na sve veću ulogu i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma. Rad definira preporuke i smjernice za jači i snažniji razvoj obiteljskog poduzetništva s naglaskom na područje sportskog turizma ne bi li se omogućila bolja identifikacija, praćenje razvoja te projekcija utjecaja obiteljskih poduzeća u području sportskog turizma na gospodarstvo Republike Hrvatske.

Keywords

poduzetništvo; obiteljsko poduzetništvo; sport; turizam; gospodarstvo

Hrčak ID:

230356

URI

https://hrcak.srce.hr/230356

Publication date:

18.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 2.339 *