Skip to the main content

Original scientific paper

Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju

Zrinka Vukojević orcid id orcid.org/0000-0003-3322-947X ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb. Zagreb, Croatia
Jasminka Viher ; Kajterica Primary School, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 381 Kb

page 79-94

downloads: 1.968

cite

Full text: english pdf 383 Kb

page 95-111

downloads: 345

cite


Abstract

U četvrtom se razredu osnovne škole učenici prvi put susreću s nastavnom temom Usporedba filma s književnim djelom. Pri obradi teme moraju zamijetiti sličnosti i razlike između književnog djela i njegove filmske ekranizacije. U ovom smo radu željeli istražiti na koji način učitelji obrađuju navedenu nastavnu temu. Planira li učitelj filmološki ili književni pristup, odnosno pristupa li navedenoj obradi teme kao mediju ili kao književnom tekstu. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=457 učitelja razredne nastave županije Grada Zagreba. Dobiveni rezultati ukazuju na zaključak kako učitelji većinom ne pristupaju nastavnoj temi Usporedba filma s književnim djelom filmološki, bez obzira na radni staž, razred u kojem predaju i poznavanje filmskih izražajnih sredstava.

Keywords

film; filmski pristup; književni tekst; usporedba

Hrčak ID:

230623

URI

https://hrcak.srce.hr/230623

Publication date:

29.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 3.669 *