Izvorni znanstveni članak
Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju
Zrinka Vukojević
orcid.org/0000-0003-3322-947X
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Jasminka Viher
; Osnovna škola Kajzerica, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U četvrtom se razredu osnovne škole učenici prvi put susreću s nastavnom temom Usporedba filma s književnim djelom. Pri obradi teme moraju zamijetiti sličnosti i razlike između književnog djela i njegove filmske ekranizacije. U ovom smo radu željeli istražiti na koji način učitelji obrađuju navedenu nastavnu temu. Planira li učitelj filmološki ili književni pristup, odnosno pristupa li navedenoj obradi teme kao mediju ili kao književnom tekstu. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=457 učitelja razredne nastave županije Grada Zagreba. Dobiveni rezultati ukazuju na zaključak kako učitelji većinom ne pristupaju nastavnoj temi Usporedba filma s književnim djelom filmološki, bez obzira na radni staž, razred u kojem predaju i poznavanje filmskih izražajnih sredstava.
Ključne riječi
film; filmski pristup; književni tekst; usporedba
Hrčak ID:
230623
URI
Datum izdavanja:
29.6.2019.
Posjeta: 3.669 *