Skip to the main content

Original scientific paper

Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara

Andreja Zubac orcid id orcid.org/0000-0002-1866-0467 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Anita Tufekčić orcid id orcid.org/0000-0002-6130-4038 ; Antun and Stjepan Radić Primary School, Gunja, Croatia


Full text: croatian pdf 381 Kb

page 241-260

downloads: 255

cite

Full text: english pdf 381 Kb

page 260-260

downloads: 185

cite


Abstract

Cilj je rada prikupiti dokaze o postojanju promocije i zagovaranja profesionalnih aktivnosti školskih knjižničara u Republici Hrvatskoj kroz praksu. Svrha rada je poslovna transformacija i profesionalni razvoj kroz predloženi model te pozicioniranje školskih knjižničara i knjižnica u široj zajednici. Istraživanja su provedena kvantitativnom metodom prigodnog uzorka kroz on-line upitnike na nacionalnoj razini Republike Hrvatske. Prikupljeni podaci obrađeni su u Statističkom paketu za društvene znanosti pomoću deskriptivne analize i izraženi su u postotcima. Ovo je prvo istraživanje hrvatskih školskih knjižnica temeljeno na promicanju i zagovaranju njihovog rada. Pohađanje tečaja za marketing dio je cjeloživotnog učenja knjižničara. Rad pridonosi i razvoju teorijskog okvira “performativni identitet, prepoznatljivost i razumljivost” te dokazima praksa (engl. EBP)

Keywords

Hrvatska; kompetencije; marketing; obrazovanje; školska knjižnica

Hrčak ID:

230628

URI

https://hrcak.srce.hr/230628

Publication date:

29.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.213 *