Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara

Andreja Zubac orcid id orcid.org/0000-0002-1866-0467 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Anita Tufekčić orcid id orcid.org/0000-0002-6130-4038 ; Osnovna škola „Antun i Stjepan Radić“, Gunja, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 381 Kb

str. 241-260

preuzimanja: 118

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 381 Kb

str. 260-260

preuzimanja: 100

citiraj


Sažetak

Cilj je rada prikupiti dokaze o postojanju promocije i zagovaranja profesionalnih aktivnosti školskih knjižničara u Republici Hrvatskoj kroz praksu. Svrha rada je poslovna transformacija i profesionalni razvoj kroz predloženi model te pozicioniranje školskih knjižničara i knjižnica u široj zajednici. Istraživanja su provedena kvantitativnom metodom prigodnog uzorka kroz on-line upitnike na nacionalnoj razini Republike Hrvatske. Prikupljeni podaci obrađeni su u Statističkom paketu za društvene znanosti pomoću deskriptivne analize i izraženi su u postotcima. Ovo je prvo istraživanje hrvatskih školskih knjižnica temeljeno na promicanju i zagovaranju njihovog rada. Pohađanje tečaja za marketing dio je cjeloživotnog učenja knjižničara. Rad pridonosi i razvoju teorijskog okvira “performativni identitet, prepoznatljivost i razumljivost” te dokazima praksa (engl. EBP)

Ključne riječi

Hrvatska, kompetencije, marketing, obrazovanje, školska knjižnica

Hrčak ID:

230628

URI

https://hrcak.srce.hr/230628

Posjeta: 485 *