Preliminary communication
https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.56
PRIMJENA KONCEPTUALNOGA OKVIRAJAVNE VRIJEDNOSTI U JAVNOMEMEDIJSKOM SERVISU
Vesna Karuza Podgorelec
orcid.org/0000-0003-2881-4666
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia
Abstract
Rad se bavi konceptualnim okvirom javne vrijednosti primijenjenim na rad javnih medijskih servisa suočenih s gubitkom publike te otvaranjem široke akademske i društvene rasprave o opravdanosti njihova postojanja. Autorica donosi osnove teorije javne vrijednosti, a zatim metodom studije slučaja analizira tri primjera primjene koncepta: prvi (British Broadcasting Corporational), onaj najširega obuhvata (European Broadcasting Uniona) i onaj u začecima (Hrvatske radiotelevizije). Hrvatsku bi moglo ohrabriti to što se koncept javne vrijednosti pokazao uspješnim alatom za ponovnu uspostavu legitimiteta javnih medija unutar novoga konteksta koji obilježavaju globalizacija i revolucionarne
promjene medija televizije, pogotovo jer istraživanje ukazuju na to da postoji potencijal prihvaćanja sadržaja kakve derivira koncept javne vrijednosti i od hrvatske publike.
Keywords
javna vrijednost; javni medijski servis; BBC; doprinos društvu; HRT
Hrčak ID:
233060
URI
Publication date:
28.6.2019.
Visits: 1.463 *