Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.56

PRIMJENA KONCEPTUALNOGA OKVIRAJAVNE VRIJEDNOSTI U JAVNOMEMEDIJSKOM SERVISU

Vesna Karuza Podgorelec orcid id orcid.org/0000-0003-2881-4666 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 506 Kb

page 55-68

downloads: 339

cite

Full text: english pdf 28 Kb

page 69-69

downloads: 164

cite


Abstract

Rad se bavi konceptualnim okvirom javne vrijednosti primijenjenim na rad javnih medijskih servisa suočenih s gubitkom publike te otvaranjem široke akademske i društvene rasprave o opravdanosti njihova postojanja. Autorica donosi osnove teorije javne vrijednosti, a zatim metodom studije slučaja analizira tri primjera primjene koncepta: prvi (British Broadcasting Corporational), onaj najširega obuhvata (European Broadcasting Uniona) i onaj u začecima (Hrvatske radiotelevizije). Hrvatsku bi moglo ohrabriti to što se koncept javne vrijednosti pokazao uspješnim alatom za ponovnu uspostavu legitimiteta javnih medija unutar novoga konteksta koji obilježavaju globalizacija i revolucionarne
promjene medija televizije, pogotovo jer istraživanje ukazuju na to da postoji potencijal prihvaćanja sadržaja kakve derivira koncept javne vrijednosti i od hrvatske publike.

Keywords

javna vrijednost; javni medijski servis; BBC; doprinos društvu; HRT

Hrčak ID:

233060

URI

https://hrcak.srce.hr/233060

Publication date:

28.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.463 *