Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.22210/strjez/48-4/2

OD DRAMATIZACIJE DO PREDSTAVE U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA

Anamarija Bekavac orcid id orcid.org/0000-0002-4366-2608 ; Škola stranih jezika ‒ Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG i Poslovno veleučilište Zagreb
Tomislava Balić ; Škola stranih jezika ‒ Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG


Full text: croatian pdf 287 Kb

page 223-235

downloads: 754

cite


Abstract

Cilj je ovoga rada prikazati proces stvaranja predstave na engleskom jeziku u okviru nastave za učenike osnovnoškolskog i/ili srednjoškolskog uzrasta. Osnovno je polazište ovoga procesa uporaba dramskih tehnika u nastavi engleskoga jezika. U radu se navode najpoznatije dramske tehnike i prednosti njihove uporabe te opisuje proces pripreme predstave s brojnim primjerima. Proces započinje izborom teksta i adaptacijom scenarija, slijede prve čitalačke probe i dodjela uloga, rad na scenskom pokretu, izboru glazbe, scenografiji i kostimima. Potom slijedi opis potrebnog budžeta predstave, izrade promotivnog materijala te međunarodne suradnje. Predstava na engleskom jeziku veliki je projekt kojem prethodi osnivanje dramske radionice. Konačni rezultat uključuje edukativne, umjetničke i kulturološke sadržaje, stimulira motivaciju te generira novi pristup učenju engleskoga jezika.

Keywords

adaptacija scenarija; dramske tehnike; nastava engleskog; predstava na engleskom

Hrčak ID:

234421

URI

https://hrcak.srce.hr/234421

Publication date:

14.2.2020.

Visits: 1.561 *