Stručni rad
https://doi.org/10.22210/strjez/48-4/2
OD DRAMATIZACIJE DO PREDSTAVE U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA
Anamarija Bekavac
orcid.org/0000-0002-4366-2608
; Škola stranih jezika ‒ Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG i Poslovno veleučilište Zagreb
Tomislava Balić
; Škola stranih jezika ‒ Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG
Sažetak
Cilj je ovoga rada prikazati proces stvaranja predstave na engleskom jeziku u okviru nastave za učenike osnovnoškolskog i/ili srednjoškolskog uzrasta. Osnovno je polazište ovoga procesa uporaba dramskih tehnika u nastavi engleskoga jezika. U radu se navode najpoznatije dramske tehnike i prednosti njihove uporabe te opisuje proces pripreme predstave s brojnim primjerima. Proces započinje izborom teksta i adaptacijom scenarija, slijede prve čitalačke probe i dodjela uloga, rad na scenskom pokretu, izboru glazbe, scenografiji i kostimima. Potom slijedi opis potrebnog budžeta predstave, izrade promotivnog materijala te međunarodne suradnje. Predstava na engleskom jeziku veliki je projekt kojem prethodi osnivanje dramske radionice. Konačni rezultat uključuje edukativne, umjetničke i kulturološke sadržaje, stimulira motivaciju te generira novi pristup učenju engleskoga jezika.
Ključne riječi
adaptacija scenarija; dramske tehnike; nastava engleskog; predstava na engleskom
Hrčak ID:
234421
URI
Datum izdavanja:
14.2.2020.
Posjeta: 1.561 *