Skip to the main content

Professional paper

UTJECAJ OPĆE UREDBE O ZAŠTITI PODATAKA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI BANAKA

Ivana Dvorski Lacković ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Vladimir Kovšca ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Zrinka Lacković Vincek orcid id orcid.org/0000-0002-8055-5481 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 625 Kb

page 233-241

downloads: 279

cite


Abstract

Opća uredba o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation – GDPR) utječe na sve segmente poslovanja banaka, ali upravo najveći utjecaj očituje se na marketing banaka, u smislu odnosa s klijentima, korištenja digitalnih tehnologija i društvenih medija te upravljanje reputacijskim rizikom. S obzirom na striktnost same Uredbe, vezanu uz potencijalnu penalizaciju strana koje se ne pridržavaju odredbi Uredbe, za banke je od ključne važnosti da adekvatno primjenjuju Uredbu. Njena implementacija i primjena iziskuju ljudske i materijalne resurse, ali i prilagođavanje vlastitog poslovnog modela. Svrha je ovog rada primarno stručne prirode, a odnosi se na praktične aspekte implementacije odredbi Uredbe u bankarsko poslovanje, s posebnim naglaskom na marketinške aktivnosti. U prvom dijelu rada, uz uvodne postavke daje se i kratak pregled suvremenih marketinških trendova koji se koriste u bankarskom poslovanju. Drugi dio rada orijentiran je na iznošenje temeljnih pojmova i odrednica Opće uredbe o zaštiti podataka. U trećem dijelu rada tematizira se kako uskladiti poslovanje i marketinške aktivnosti na način da se zadovolje i regulatorne odredbe, ali i strateški ciljevi banaka. Na kraju rada prezentirani su zaključci i dan je popis literature.

Keywords

Opća uredba o zaštiti podataka; marketing; banke

Hrčak ID:

234548

URI

https://hrcak.srce.hr/234548

Publication date:

1.3.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.173 *