Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.36978/cte.3.2.4

Školski #digitalni eko čuvari - primjer projekta tagirajmo #otpad

Mario Dumančić ; Faculty of Teacher Education University of Zagreb
Tihana Levar ; Primary school
Mirena Maljković ; Primary school


Full text: croatian PDF 904 Kb

page 35-41

downloads: 353

cite


Abstract

Osnovna škola Jure Kaštelana iz Zagreba dio je programa Međunarodne Eko-škole zbog čega njezini učenici aktivno promišljaju o načinima kojima mogu doprinijeti zdravijem okolišu svoje četvrti. U razgovoru s učenicima rodila se ideja o projektu “Tagirajmo #otpad”. Cilj projekta je istražiti svoju blisku životnu okolinu te geofotografskim podacima zabilježiti i mapirati spremnike za otpad, reciklažna dvorišta te moguća ilegalna odlagališta otpada. Kao rezultat toga, želi se ponuditi ostalim četvrtima i lokalnim zajednicama pristup geografsko-informacijskom sustavu “#ekokvart“ i tako omogućiti svakom građaninu i gostu Lijepe naše da bilo gdje u Hrvatskoj može saznati gdje odlagati koji otpad, jednostavno koristeći GPS koordinate putem mobilnih uređaja. Zabilježene geofotografske i druge podatke će prikazati kroz geografski informacijski sustav “#ekokvart“. Kroz projekt učenici uče u skladu s novim Kurikulumom koji sve veći naglasak stavlja na međupredmetno provođenje tema poučavajući učenike na holistički način i uključuje učenike u njihovu blisku životnu i društvenu zajednicu kroz gospodarske, ekonomske i društveno osviještene projekte. Naglasak projekta jest na činjenici što će te podatke iznijeti sami učenici, pa će upravo mlade generacije doprinijeti zdravijem okolišu i primjerom će se prema ostatku zajednice očitovati kao eko učitelji.

Keywords

eko-škola; separiranje otpada; tagiranje otpada; geofotografski podaci; GPS koordinate

Hrčak ID:

235284

URI

https://hrcak.srce.hr/235284

Publication date:

3.3.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.163 *