Preliminary communication
INFLUENCER MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE BRENDA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA
Milica Kostić Stanković
; Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beograd, Jove Ilića 154, Beograd 11000, Srbija
Sanja Bijakšić
orcid.org/0000-0003-4574-7610
; Sveučilište u Mostaru, Trg hrvatskih velikana 1, Mostar 88000, Bosna i Hercegovina
Nino Ćorić
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Matice hrvatske, Mostar 88000, Bosna i Hercegovina
Abstract
Suvremeno tržišno okruženje kristalizira novu generaciju potrošača kojoj organizacije u svojim komunikacijskim aktivnostima moraju služiti. Jedna od novih mogućnosti sa značajnim potencijalom u domeni suvremene marketinške komunikacije podrazumijeva korištenje „influencera“, kao utjecjanih osoba na društvenim mrežama. Influencer marketing se usvaja kao suvremeni koncept koji predstavlja sve značajniji oblik promocije na društvenim mrežama, a nastao je kao rezultat razvoja inoviranih strategija digitalnog marketinga. Primjenom dvostupanjskog komunikacijskog tijeka konkretnoj ciljnoj grupi pristupa se na poseban način kojim se stvara specifičan odnos između brendova, influencera i krajnjih korisnika, što u konačnici osigurava bolje pozicioniranje brenda i rast prodaje. U radu se utvrđuju sličnosti i razlike između marketinga u online i offline okruženju, te, istraživanjima, na uzorku koji su činili predstavnici poslovnih subjekata i korisnika društvenih mreža iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije, analiziraju specifičnosti influencer marketinga i uspoređuju sa rezultatima prethodno provedenih globalnih istraživanja.
Keywords
generacija C; digitalni marketing; marketing na društvenim mrežama; influencer marketing; vjerodostojnost
Hrčak ID:
236265
URI
Publication date:
15.3.2020.
Visits: 7.413 *