Professional paper
https://doi.org/10.32633/eb.5.10
Primjena igre uloga u nastavnoj temi „Životinje kontinentalne listopadne šume“
Katarina Rotim
orcid.org/0000-0003-0836-1612
; Elementary school “Ban Josip Jelačić“, Zagreb, Croatia
Abstract
Životinje su tema koja je učenicima uvijek aktualna i zanimljiva. U šestom razredu obrađuju se životinje šume koja je rasprostranjena u području u kojem učenici žive, te samim time imaju određena iskustva. U ovom primjeru za nastavu je osmišljena TV emisija u kojoj su sudjelovali svi učenici s određenom ulogom. Učenici su prije same emisije istraživali teren na kojem su pronašli životinjske organizme određenog sloja kontinentalne listopadne šume, zatim su u emisiji izvještavali o pronađenim životinjama i njihovim prilagodbama na okoliš. Učenici su vrlo entuzijastično pristupili ovakvom načinu rada te su iskazali velik interes za temu. Ujedno su primijenili i vlastita iskustva te na taj način doprinijeli kvalitetnijoj obradi nastavne jedinice.
Keywords
učenici u dobi 11 i 12 godina; aktivno učenje; igra uloga; životinje šume
Hrčak ID:
237769
URI
Publication date:
28.12.2019.
Visits: 2.695 *