Skip to the main content

Professional paper

Uloga medija u vidljivosti muzeja

Renata Brezinščak ; Hrvatski prirodoslovni muzej, Zagreb


Full text: croatian pdf 539 Kb

page 134-140

downloads: 442

cite


Abstract

Sve počinje kampanjom – planiranim, organiziranim i koordiniranim provođenjem promotivnih aktivnosti koje uključuju medije, odnose s javnošću, vanjsko oglašivanje, izravne komunikacije i publicitet, a svima je cilj informiranje, prodaja određenog proizvoda ili usluge, stvaranje imidža pojedine marke, proizvoda ili usluge te organizacije, odnosno stjecanje potvrde o dobrom izboru. To su marketinške kampanje koje zahtijevaju temeljito istraživanje, uz pridavanje velike pozornosti svakom detalju kako bi se rizici sveli na minimum te kako bi se kampanjom uspješno ostvarili ciljevi.

Keywords

Marketing; Mediji; Kreativna strategija; Marketinška komunikacija

Hrčak ID:

238659

URI

https://hrcak.srce.hr/238659

Publication date:

2.12.2019.

Visits: 848 *