Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.36978/cte.4.1.3

Analiza utjecaja mikroklimatskih uvjeta u učionicama na rezultate vrednovanja učenika

Bojan Banić orcid id orcid.org/0000-0003-3388-2380 ; High school Varaždin
Janja Banić ; High school Varaždin
Vesna Novosel-Martinić ; High school Varaždin
Andreja Veršić ; High school Varaždin


Full text: croatian PDF 1.494 Kb

page 29-36

downloads: 514

cite


Abstract

U školskoj godini 2018./2019. u Prvoj gimnaziji Varaždin provedeno je istraživanje mikroklimatskih uvjeta na rezultate vrednovanja učenika. Cilj našeg projekta je dokazati ili opovrgnuti utjecaj mikroklime na uspješnost učenika i to u konkretnim situacijama, odnosno prilikom uobičajenog načina provjera znanja: pisanih provjera. Budući da se i ispiti državne mature u ovom trenutku temelje na takvom modelu provjere znanja, smatramo da je važno identificirati korelaciju između mikroklime i uspješnosti učenika na provjeri znanja, a u slučaju potvrde značajnog utjecaja doprinijeti i razvoju standarda uređenja postojećih školskih prostora ili izgradnji novih. Ispitivani mikroklimatski uvjeti bili su temperatura, relativna vlažnost, strujanje zraka. Testiranje je provedeno u 10 različitih učionica i 5 različitih predmeta ili skupina predmeta. Rezultati ukazuju na lošije rezultate vrednovanja pri većim odstupanjima od preporučenih vrijednosti promatranih mikroklimatskih uvjeta.

Keywords

Prva gimnazija Varaždin; mikroklimatski uvjeti zatvorenih prostora; toplinska ugodnost; eksperimentalna mjerenja; vrednovanje znanja učenika

Hrčak ID:

240066

URI

https://hrcak.srce.hr/240066

Publication date:

25.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.257 *