Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.37

DRUŠTVENE MREŽE I KRIZNO KOMUNICIRANJE

Zdenko Klepić ; University of Mostar
Lidija Lesko Bošnjak orcid id orcid.org/0000-0003-2044-1551 ; University of Mostar
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; University of Mostar


Full text: croatian doc 176 Kb

page 37-46

downloads: 1.471

cite

Full text: english docx 13 Kb

page 47-47

downloads: 145

cite


Abstract

Živimo u vremenu brzih, dramatičnih, kompleksnih i nepredvidljivih promjena koje sve značajnije utječu na ponašanje, upravljanje i vođenje poduzeća. Takve promjene u okolini i promjene uvjeta poslovanja uzrokuju krizne situacije kao neplanirano i neželjeno razdoblje u poslovanju poduzeća ograničenoga trajanja s ambivalentnim ishodom. Krize i propasti poduzeća postali su konstanta i javljaju se ne samo u vremenima recesije nego i u vrijeme gospodarskoga rasta i dobre konjunkture.
Ključno sredstvo za upravljanje kriznim situacijama postala je komunikacija. Širenje pravodobnih i točnih informacija svim zainteresiranima pa i medijima (što uključuje i borbu protiv dezinformacija) ima veliku ulogu u djelotvornom upravljanju krizama.
U radu su prezentirani rezultati empirijskoga istraživanja provedenog među poduzećima u Bosni i Hercegovini. Cilj je bio istražiti koriste li poduzeća nove društvene medije, konkretno društvene mreže, za komunikaciju sa svojim dionicima tijekom različitih kriznih situacija, jesu li ih dosad koristili, kakva su im iskustva te imaju li strateški pristup u pogledu novih (društvenih) medija i eventualnih kriznih situacija poduzeća.

Keywords

društvene mreže; kriza; krizno komuniciranje; poduzeća; BiH

Hrčak ID:

240817

URI

https://hrcak.srce.hr/240817

Publication date:

30.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 3.277 *