Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.37

DRUŠTVENE MREŽE I KRIZNO KOMUNICIRANJE

Zdenko Klepić ; Sveučilište u Mostaru
Lidija Lesko Bošnjak orcid id orcid.org/0000-0003-2044-1551 ; Sveučilište u Mostaru
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Sveučilište u Mostaru


Puni tekst: hrvatski doc 176 Kb

str. 37-46

preuzimanja: 1.443

citiraj

Puni tekst: engleski docx 13 Kb

str. 47-47

preuzimanja: 143

citiraj


Sažetak

Živimo u vremenu brzih, dramatičnih, kompleksnih i nepredvidljivih promjena koje sve značajnije utječu na ponašanje, upravljanje i vođenje poduzeća. Takve promjene u okolini i promjene uvjeta poslovanja uzrokuju krizne situacije kao neplanirano i neželjeno razdoblje u poslovanju poduzeća ograničenoga trajanja s ambivalentnim ishodom. Krize i propasti poduzeća postali su konstanta i javljaju se ne samo u vremenima recesije nego i u vrijeme gospodarskoga rasta i dobre konjunkture.
Ključno sredstvo za upravljanje kriznim situacijama postala je komunikacija. Širenje pravodobnih i točnih informacija svim zainteresiranima pa i medijima (što uključuje i borbu protiv dezinformacija) ima veliku ulogu u djelotvornom upravljanju krizama.
U radu su prezentirani rezultati empirijskoga istraživanja provedenog među poduzećima u Bosni i Hercegovini. Cilj je bio istražiti koriste li poduzeća nove društvene medije, konkretno društvene mreže, za komunikaciju sa svojim dionicima tijekom različitih kriznih situacija, jesu li ih dosad koristili, kakva su im iskustva te imaju li strateški pristup u pogledu novih (društvenih) medija i eventualnih kriznih situacija poduzeća.

Ključne riječi

društvene mreže; kriza; krizno komuniciranje; poduzeća; BiH

Hrčak ID:

240817

URI

https://hrcak.srce.hr/240817

Datum izdavanja:

30.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.219 *