Skip to the main content

Preliminary communication

NOVE STRATEGIJE VODEĆIH HIGH-TECH KOMPANIJA

Filip Batur ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Aleksandra Krajnović orcid id orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Ante Panjkota ; Odjel za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru


Full text: croatian pdf 269 Kb

page 55-68

downloads: 1.030

cite


Abstract

Svrha: Ovaj rad obrađuje nove strategije korištene od strane vodećih high-tech kompanija. Dizajn/metodologija/pristup: U ovom radu autori naglašavaju važnost strategije u postizanju konkurentske prednosti analiziraju novi strateški pravci high-tech kompanija. Analizirano je osam vodećih high-tech kompanija na temelju kojih se rezultata potkrjepljuje teza o novom strateškom pristupu u high-tech industriji.
Rezultati i implikacije: U radu se polazi od Porterovog pravila uzajamnog isključivanja generičkih strategija te se predlaže moderniji i relevantniji pristup. Implikacije rada su u boljem razumijevanju strateških smjernica u novom društveno-ekonomskom i tehnološkom okruženju.
Ograničenja: Rad je fokusiran samo na najveće svjetske high-tech kompanije i nisu uzeta u obzir mala i srednja poduzeća i start-up tvrtke.
Originalnost: Autori smatraju da postoji izvjestan istraživački jaz u području strateškog menadžmenta high-tech kompanija, posebno kada je u pitanju domaća znanstvena literatura.

Keywords

strateški menadžment, high-tech industrija, Porterove generičke strategije, hibridna strategija.

Hrčak ID:

241611

URI

https://hrcak.srce.hr/241611

Publication date:

27.7.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.305 *