Professional paper
DVOSTRUKO IZNIMNE DJECE
Nataša Salter
; Osnovna škola Kungota, Slovenija
Abstract
U Sloveniji obrazovni sustav posvećuje puno pažnje djeci i adolescentima s posebnim potrebama, ali ne i djeci i adolescentima s različitim talentima. Međutim, postoji posebno područje dvostruko iznimne djece - oni se prema istraživanjima najčešće zanemaruju, neki stručnjaci [1] otkrivaju da je oko 36% djece sa specifičnim poteškoćama u učenju također talentirano. Dvostruko iznimna djeca imaju problema, koja kombiniraju različite nedosljednosti i teško prihvaćaju različitosti školskih postignuća u pojedinim područjima učenja.
U radu s dvostruko izuzetnom djecom vrlo je velik problem ispravno prepoznati djetetove probleme i talente. Često prođu neopaženo barem prve godine škole.
Keywords
talent, djece sa specifičnim poteškoćama u učenju , dvostruko izuzetna djeca, samopoštovanje.
Hrčak ID:
241963
URI
Publication date:
21.8.2020.
Visits: 1.187 *