Professional paper
PRIMJENA TIMSKE I PROJEKTNE NASTAVE U TEHNIČKOJ KULTURI
Martina Kozina
; Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
dr. sc. Anna Alajbeg
; Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
doc. dr. sc. Nikola Marangunić
; Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Abstract
Cilj ovoga rada bio je ispitati i objasniti koliko su timska i projektna nastava korištene pri poučavanju Tehničke kulture u osnovnim školama. Za potrebe istraživanja sastavljen je online upitnik koji sadržava devet pitanja zatvorenog tipa koja su podijeljena na dva dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na socioekonomska pitanja (spol, dob, škola u kojoj rade, godine radnog staža, zadovoljstvo poslom), dok se drugi dio upitnika odnosio na pitanja o timskoj i projektnoj nastavi (učinkovitost određenog modela u nastavi Tehničke kulture, na koji način primjenjuju taj model). U istraživanju je sudjelovalo 36 ispitanika. Ispunjavanje upitnika je bilo anonimno. Dobivenim rezultatima se pokazalo da su nastavnici koji su koristili suvremene modele tijekom svoga rada zadovoljni i da učenici kroz takve modele bolje usvajaju nastavni sadržaj. Utvrđeno je da većina nastavnika koristi timsku i projektnu nastavu tijekom poučavanja Tehničke kulture.
Keywords
suvremena nastava, timska nastava, projektna nastava
Hrčak ID:
246211
URI
Publication date:
1.1.2021.
Visits: 1.628 *