Skip to the main content

Professional paper

DEBATA: RAZVIJANJE KRITIČKOG MIŠLJENJA I JEZIČNIH VJEŠTINA

Romana Zelenjak ; Gimnazija Ptuj


Full text: croatian pdf 168 Kb

page 292-304

downloads: 2.386

cite


Abstract

Pod imenom debate većina zamišlja raspravu u kojoj dvoje ili više ljudi brane različite ili čak suprotstavljene poglede na određeni problem, istovremeno pokušavajući uvjeriti publiku i sudionike da imaju pravo. Debata u učionici u osnovi je upravo to, ali nudi studentima mnogo više od „bojnog polja za mjerenje snage argumenata“. Dobro razrađena i vođena debata omogućava studentima da se suprotstave, istraže i bolje razumiju različite, čak i oprečne stavove. Priprema za raspravu zahtijeva analizu i produbljivanje u određenu temu, kao i znatnu količinu kritičkog mišljenja. Učenici usvajaju određenu količinu znanja s kojima mogu argumentirati svoje mišljenje, što ne znači da je to i njihovo osobno mišljenje; to je često jedinstvena prilika za učenje. Debata promiče sposobnost komunikacije i suradnje, razvija govorne vještine, promiče motivaciju, znatiželju i socijalne vještine te je zabavna i vrlo učinkovita tehnika učenja.

Keywords

rasprava, argumentacija, kritičko razmišljanje, socijalne vještine, lekcije engleskog jezika

Hrčak ID:

246885

URI

https://hrcak.srce.hr/246885

Publication date:

1.1.2021.

Visits: 4.055 *