Professional paper
POZITIVNA KLIMA UZ POMOĆ LUTKE
Maja Obrenović
; OŠ Frana Roša , Cesta na Dobrovo 114, Celje, Slovenija
Abstract
Kroz lutku dijete se može preseliti u drugi svijet, mjesto, vrijeme i može postati druga osoba. Lutkarskim aktivnostima dijete treba najveću količinu slobodnog razmišljanja da bi razvilo potencijale, a skupine u kojima djeca sudjeluju imaju dovoljno slobode za razvijanje ideja. Ne postoje norme za kreativnost. Svako dijete je individua za sebe, a učitelj / odgajatelj ga potiče da napravi lutku i stvori lik na svoj način. Djeci koja imaju problema s finom motorikom i samopoštovanjem, osjećaj da mogu napraviti lutku i igrati se s njom pomoći će u izgradnji samopouzdanja. Kako odrastate, složenost i dizajn lutaka i scena također se povećava. Korištenje lutke u odgojno-obrazovnom procesu može značajno doprinijeti humanijem i manje stresnom uključivanju djeteta u proces socijalizacije, u prijelazu iz razdoblja igre u učenje, u uključivanje u grupni rad tijekom škole. Jednostavan oblik lutkarstva je spontana igra s lutkom koja se odvija bez intervencije odrasle osobe. Ovo je svojevrsna simbolična igra, u kojoj dijete istovremeno razgovara slobodno i opušteno te se igra s jednom ili više lutki i tijekom igre mijenja uloge.
Keywords
lutka, mašta, igra, motivacija za rad.
Hrčak ID:
247200
URI
Publication date:
1.1.2021.
Visits: 926 *