Transition, Vol. 23 No. 45, 2020.
Review article
ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE
Samer Dolovac
; magistrand, Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” Fakultet poslovne ekonomije
Dario Jerković
Abstract
Prilagođavanje dinamičnom poslovnom okruženju bit je suvremenog koncepta strateškog marketinga gdje kupci i tržište imaju središnju poziciju. Proces strateškog marketinga fazno je kontinuirana značajka koja se sastoji od analize čimbenika okoliša i tvrtke, formuliranja i odabira, te provedbe strateških ideja s konačnom kontrolom i revizijom. Stalnim pregledom ovih koraka želi se odabrati optimalna strateška rješenja u skladu sa specifičnostima prilika, ciljeva i raspoloživih resursa. Definiranje i oblikovanje kombinacije marketinških strategija u konačnici daje smjernice za stvaranje odgovarajuće marketinške kombinacije kroz različite taktike u akciji na odabranim ciljnim tržištima i segmentima kupaca. U primjeni koncepta strateškog marketinga moraju se uzeti u obzir specifičnosti djelatnosti u kojoj tvrtka posluje, položaj industrije s atraktivnošću u poslovnom okruženju i budući trendovi, što je također karakteristično za turističku industriju. U radu se istražuje definicija i primjena marketinške strategije u poslovanju putničke agencije X u kojoj rezultati pokazuju primjenu različitih strateških modela u obliku kombinacija kombinacija za različita poslovna područja, odnosno asortimane i turističke proizvode.
Keywords
marketinška strategija, turističko poslovno okruženje, putnička agencija.
Hrčak ID:
247325
URI
Publication date:
7.12.2020.
Visits: 1.992 *