Skip to the main content

Review article

Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva

Ines Kovačić orcid id orcid.org/0000-0001-8929-1614
Ena Mišković
Marina Diković ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


Full text: croatian pdf 307 Kb

page 369-389

downloads: 1.457

cite


Abstract

U ovome radu analizira se zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz nastavnog predmeta Priroda i društvo od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Analizom udžbenika do školske godine 2019./2020., odnosno udžbenika izdanih prije uvođenja predmetnih kurikula utvrđena je najveća zastupljenost sadržaja iz međupredmetne teme Zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša / Zdravlje. Nedostaju sadržaji iz međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. U udžbenicima izdanim prema Kurikulumu nastavnog predmeta Priroda i društvo (NN 7/2019) pronalaze se sadržaji povezani sa svim kurikulima međupredmetnih tema (MZO, 2019). Učitelje i buduće učitelje potrebno je usmjeriti ka potrebi stjecanja kompetencija iz područja međupredmetnih tema te uvođenjem kolegija u inicijalno obrazovanje, osvijestiti važnost ishoda učenja međupredmetnih tema.

Keywords

analiza udžbenika; kurikul međupredmetnih tema; predmetni kurikul; Priroda i društvo

Hrčak ID:

249644

URI

https://hrcak.srce.hr/249644

Publication date:

1.12.2020.

Visits: 2.300 *