Review article
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva
Ines Kovačić
orcid.org/0000-0001-8929-1614
Ena Mišković
Marina Diković
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Abstract
U ovome radu analizira se zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz nastavnog predmeta Priroda i društvo od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Analizom udžbenika do školske godine 2019./2020., odnosno udžbenika izdanih prije uvođenja predmetnih kurikula utvrđena je najveća zastupljenost sadržaja iz međupredmetne teme Zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša / Zdravlje. Nedostaju sadržaji iz međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. U udžbenicima izdanim prema Kurikulumu nastavnog predmeta Priroda i društvo (NN 7/2019) pronalaze se sadržaji povezani sa svim kurikulima međupredmetnih tema (MZO, 2019). Učitelje i buduće učitelje potrebno je usmjeriti ka potrebi stjecanja kompetencija iz područja međupredmetnih tema te uvođenjem kolegija u inicijalno obrazovanje, osvijestiti važnost ishoda učenja međupredmetnih tema.
Keywords
analiza udžbenika; kurikul međupredmetnih tema; predmetni kurikul; Priroda i društvo
Hrčak ID:
249644
URI
Publication date:
1.12.2020.
Visits: 2.300 *