Case report
Primjena slikovnice u provedbi projekata u dječjem vrtiću
Katarina Šeravić Lovrak
orcid.org/0000-0001-9879-0415
; DV Ciciban, Velika Gorica, Hrvatska
Abstract
Slikovnica je prvo likovno – literarno djelo koje dijete doživljava svim osjetima.
Njezina je veća vrijednost ako je odabrana prema uzrastu i edukativnoj vrijednosti.
Slikovnice potiču govorno – jezični razvoj u djece te pomoću nje uče o svijetu. Čitanje
slikovnica znači i istraživanje umjetnosti s kojom možete privući djecu i poboljšati
njihovo iskustvo čitanja. Bogatstvo slikovnica na engleskom govornom području
daje veće prilike za usvajanje drugog stranog jezika. U ovom radu ćemo govoriti kako
upravo pomoću slikovnice djeca bogate svoj riječnik i usvajaju svakodnevne fraze na
engleskom jeziku kroz projektno učenje u dječjem vrtiću. Kroz projekte koji su spomenuti
u ovom radu djeca su naučila o raznim svjetskim slikarima i njihovim djelima,
o interkulturalnosti engleskog govornog područja.
Keywords
predškolska dob; prva dječja knjiga; rano usvajanje engleskog jezika
Hrčak ID:
251742
URI
Publication date:
28.12.2020.
Visits: 2.396 *