Skip to the main content

Professional paper

NASTAVA TJELESNOG ODGOJA NA DALJINU

Božena Idžojtič ; Osnovna šola Angela Besednjaka Maribor


Full text: croatian pdf 392 Kb

page 562-575

downloads: 365

cite


Abstract

Nastava tjelesnog odgoja na daljinu i izbornih predmeta povezanih sa sportom predstavlja svojevrstan izazov jer 80% ocjene odnosi se na svladavanje određenih motoričkih gibanja, a preostalih 20% na teorijske sadržaje povezane s tjelesnim odgojem.
U nastavi tjelesnog odgoja na daljinu i izbornih predmeta povezanih sa sportom, učenici su dobro sudjelovali. Izabrana motorička gibanja činila su im se zanimljiva i zabavna, što je evidentno iz njihovih komentara. Provjeravanje motoričkih postignuća odvijalo se tijekom cijelog tjedna i na različite načine. Osim zadataka i izazova vezanih za motorička gibanja, učenici su se s veseljem prihvatili rješavanja kvizova i time širili teorijsko znanje o sportu.
Pri oblikovanju programa spomenutih predmeta učitelj slijedi ciljeve za skladan tjelesni razvoj. Odabranim sadržajima učenike navikava na zdrav način života i shvaćanje pozitivnih učinaka tjelesne vježbe. Istovremeno ih sustavno potiče na međusobnu suradnju, zdravo natjecanje, poštivanje pravila ponašanja te usmjerava k racionalnoj percepciji sporta.

Keywords

provjeravanje, ocjenjivanje, sport, izborni predmet.

Hrčak ID:

255681

URI

https://hrcak.srce.hr/255681

Publication date:

2.5.2021.

Visits: 787 *