Professional paper
NASTAVA TJELESNOG ODGOJA NA DALJINU
Božena Idžojtič
; Osnovna šola Angela Besednjaka Maribor
Abstract
Nastava tjelesnog odgoja na daljinu i izbornih predmeta povezanih sa sportom predstavlja svojevrstan izazov jer 80% ocjene odnosi se na svladavanje određenih motoričkih gibanja, a preostalih 20% na teorijske sadržaje povezane s tjelesnim odgojem.
U nastavi tjelesnog odgoja na daljinu i izbornih predmeta povezanih sa sportom, učenici su dobro sudjelovali. Izabrana motorička gibanja činila su im se zanimljiva i zabavna, što je evidentno iz njihovih komentara. Provjeravanje motoričkih postignuća odvijalo se tijekom cijelog tjedna i na različite načine. Osim zadataka i izazova vezanih za motorička gibanja, učenici su se s veseljem prihvatili rješavanja kvizova i time širili teorijsko znanje o sportu.
Pri oblikovanju programa spomenutih predmeta učitelj slijedi ciljeve za skladan tjelesni razvoj. Odabranim sadržajima učenike navikava na zdrav način života i shvaćanje pozitivnih učinaka tjelesne vježbe. Istovremeno ih sustavno potiče na međusobnu suradnju, zdravo natjecanje, poštivanje pravila ponašanja te usmjerava k racionalnoj percepciji sporta.
Keywords
provjeravanje, ocjenjivanje, sport, izborni predmet.
Hrčak ID:
255681
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 753 *