Skip to the main content

Professional paper

SNIMANJE VLOGOVA KAO OBLIK RADA S NADARENIMA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

Nina Urška Cafuta ; Osnovna šola Ljudski vrt


Full text: croatian pdf 225 Kb

page 627-636

downloads: 224

cite


Abstract

Pri poučavanju engleskog jezika često susrećemo učenike koji lako postižu ili čak premašuju velik dio sadržaja i ciljeva kurikuluma. Veliki dio ovih učenika engleski jezik uči neformalno dok slušaju glazbu, čitaju knjige i gledaju televiziju. U posljednje vrijeme vrlo su popularne i aplikacije objavljene na internetu, gdje se djeca i odrasli mogu opušteno upoznati sa sadržajima koji ih zanimaju. Kao alternativu i potporu dodatnim materijalima koje nadareni učenici koriste u nastavi, učenici su planirali, snimali i uređivali vlastite vlogove u izvannastavnoj aktivnosti engleskog jezika. Uz pomoć mentorice pripremili su plan provedbe aktivnosti. Prvo smo razgovarali o razmatranoj temi koja je u ovom slučaju edukativne prirode. Učenici su polazili od sadržaja kurikuluma, koji su nadograđivali tijekom snimanja vlogova i pokušali na zanimljiv način predstaviti tinejdžerima. U sljedećem su koraku pripremili i napisali scenarij, jer se jezični sadržaj na snimkama mora pažljivo planirati. Zatim su odabrali i pripremili prostor za snimanje, obraćajući posebnu pozornost na okolnosti koje mogu poboljšati ili pogoršati kvalitetu snimke. Na kraju je u suradnji s organizatorom računalnih aktivnosti i učiteljicom engleskog jezika snimka montirana. Konačne snimke zasad ne objavljujemo na internetu, već ih koristimo na satima engleskog jezika ili kao uvod i prezentaciju novog sadržaja na drugačiji način ili kao konsolidacijsku aktivnost. U tom razredu autori preuzimaju ulogu učitelja i povezuju sadržaj snimke s nastavnim materijalom te ih predstavljaju svojim kolegama iz razreda. Ovim načinom rada učenici preuzimaju aktivnu ulogu u sustvaranju procesa učenja

Keywords

nadareni učenici, engleski jezik, interesna aktivnost, vlogovi

Hrčak ID:

255817

URI

https://hrcak.srce.hr/255817

Publication date:

2.5.2021.

Visits: 663 *