Professional paper
SNIMANJE VLOGOVA KAO OBLIK RADA S NADARENIMA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA
Nina Urška Cafuta
; Osnovna šola Ljudski vrt
Abstract
Pri poučavanju engleskog jezika često susrećemo učenike koji lako postižu ili čak premašuju velik dio sadržaja i ciljeva kurikuluma. Veliki dio ovih učenika engleski jezik uči neformalno dok slušaju glazbu, čitaju knjige i gledaju televiziju. U posljednje vrijeme vrlo su popularne i aplikacije objavljene na internetu, gdje se djeca i odrasli mogu opušteno upoznati sa sadržajima koji ih zanimaju. Kao alternativu i potporu dodatnim materijalima koje nadareni učenici koriste u nastavi, učenici su planirali, snimali i uređivali vlastite vlogove u izvannastavnoj aktivnosti engleskog jezika. Uz pomoć mentorice pripremili su plan provedbe aktivnosti. Prvo smo razgovarali o razmatranoj temi koja je u ovom slučaju edukativne prirode. Učenici su polazili od sadržaja kurikuluma, koji su nadograđivali tijekom snimanja vlogova i pokušali na zanimljiv način predstaviti tinejdžerima. U sljedećem su koraku pripremili i napisali scenarij, jer se jezični sadržaj na snimkama mora pažljivo planirati. Zatim su odabrali i pripremili prostor za snimanje, obraćajući posebnu pozornost na okolnosti koje mogu poboljšati ili pogoršati kvalitetu snimke. Na kraju je u suradnji s organizatorom računalnih aktivnosti i učiteljicom engleskog jezika snimka montirana. Konačne snimke zasad ne objavljujemo na internetu, već ih koristimo na satima engleskog jezika ili kao uvod i prezentaciju novog sadržaja na drugačiji način ili kao konsolidacijsku aktivnost. U tom razredu autori preuzimaju ulogu učitelja i povezuju sadržaj snimke s nastavnim materijalom te ih predstavljaju svojim kolegama iz razreda. Ovim načinom rada učenici preuzimaju aktivnu ulogu u sustvaranju procesa učenja
Keywords
nadareni učenici, engleski jezik, interesna aktivnost, vlogovi
Hrčak ID:
255817
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 691 *