Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-02

NETFLIX STREAMING PLATFORMA: LIDER „NOVE“ MEDIJSKE INDUSTRIJE

Joško Lozić orcid id orcid.org/0000-0001-5568-5279 ; University North, Varaždin/Koprivnica, Croatia


Full text: croatian pdf 1.482 Kb

page 221-228

downloads: 624

cite


Abstract

Cilj je ovog rada analizirati financijski uspjeh i stabilizaciju poslovanja globalne streaming platforme Netflix. Netflix je globalna streaming platforma za proizvodnju i distribuciju medijskog sadržaja koja pripada „novoj“ medijskoj industriji nastaloj na temeljima razvoja digitalne tehnologije. Razvojem interneta i konvergencijom sustava distribucije medijskog sadržaja, pozicionirao se kao nasljednik kabelske televizije. Promjene navika konzumacije medijskih sadržaja Generacije Z omogućile su nastanak i razvoj različitih streaming servisa, a time i Netflixa. Model posjedovanja zamijenjen je plaćanjem pretplate što je omogućilo rast prihoda iznad stope rasta troškova proizvodnje. Netflix je trenutno najveća globalna streaming platforma prema ostvarenim prihodima i neto dobiti.

Keywords

ekonomija platformi; Netflix; nulti marginalni trošak; streaming platforma

Hrčak ID:

256089

URI

https://hrcak.srce.hr/256089

Publication date:

20.1.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.814 *